سايت در حال بارگزاري است...
شما مي توانيد ازنسخه ي كم حجم استفاده كنيد.

دوستان سبز حتما در نظر سنجي بزرگ خرداد شركت كنيم.




  • دوستان سبز حتما در نظر سنجي بزرگ خرداد شركت كنيم.
نظرسنجی بزرگ خرداد در حال برگزاری است. هدف ما از طراحی آن انجام یک عمل تبلیغی نبوده است. نباید در این آشفته بازار سیاسی ایران مردم فراموش شوند. دوستان، ما در میان شما زندگی می کنیم و از وضعیت فعلی آگاهیم و فکر می کنیم راهی که ما در روزهای آینده داریم یافتن روزنه ای برای بیان آرا خودمان است. در این نظرسنجی سوالات مختلفی درباره هدف ما از اعتراض، شیوه های مناسب برای این کار و ابزاری که داریم پرسیده می شود و جوابها نیز عینا منتشر خواهد شد. بهتر است به جای اینکه اسیر جو روزهای آینده شویم با قدرت نظرخود رابیان کنیم. مطمئن باشید اگر مثلا صدهزار نفر در این نظرسنجی شرکت کنند دیگر کسی نمی تواند آن را نادیده بگیرد. راس ساعت 8:30 اولین اتفاق (ایونت) فیس بوک 25 بهمن منتشر خواهد شد و مطمئن باشید با قبول شرکت در آن و دعوت دوستانمان تا پایان نظرسنجی تعداد آرا دریافتی به رقم بسیار بالایی خواهد رسید. ننشینیم...

  • چگونه در نظر سنجي بزرگ خرداد شركت كنيم.


- راههای شرکت در نظرسنجی:
الف- اگر از فیلتر شکن استفاده نمی‌کنید می‌توانید به آدرس زیر مراجعه کنید. این آدرس از پروتکل اچ.تی.تی.پی.اس (پروتکل امن) استفاده می‌کند و امکان دزدیده شدن اطلاعات وارد شده در نظرسنجی پایین است. در صورت امکان در هر حالتی از فیلترشکن استفاده کنید:

لینک اس اس ال امن شرکت در نظرسنجی:  



لینک بهینه سازی شده برای موبایل: 


ب) از طریق وب سایت یا وبلاگ‌هایی که اسکریپت این نظرسنجی را به صفحه خود اضافه کرده اند. نظرات دریافتی از وب سایتهای مختلف در یک پایگاه داده مشترک ذخیره خواهند شد.


کدهای سی اس اس و ایفریم برای قرار دادن روی وب سایت و وبلاگ:

-پاسخ   به برخی سوالات اجباری و برخی دیگر اختیاری است. پس از پاسخگویی با فشار دادن دکمه “پرسش بعدی” جواب شما ثبت شده به سوالات بعدی هدایت می‌شوید.

- گزینه‌های پاسخ به چهار نوع تقسیم می‌شوند: ۱- پاسخ‌هایی که باید یکی از گزینه‌ها انتخاب شود. ۲- پاسخ‌های چندی گزینه ای که به ترتیب بوسیله شما اولویت بندی و انتخاب می‌شوند. ۳- سوالاتی که بیش از یک گزینه دارند و می‌توانید بیش از یک گزینه را انتخاب کنید. ۴- سوالات متنی یا تشریحی
- سوالات نظرسنجی به صورت دینامیک طراحی شده اند. یعنی جواب شما به یک سوال، سوال بعدی را تعیین می‌کند. مثلا اگر جواب شما به سوال “چه راهی را برای ادامه اعتراض‌ها در خردادماه پیشنهاد می‌کنید؟” از میان گزینه‌های “تظاهرات خیابانی، برنامه ریزی برای اعتصاب‌های فراگیر و نافرمانی‌های مدنی و پیگیری جنبش آگاهی بخشی” گزینه اول باشد سوال بعدی درباره “شیوه برگزاری تظاهرات خیابانی” خواهد بود.
- زمان متوسط برای کامل کردن نظرسنجی: ۶ تا ۱۰ دقیقه است.
- راههای مختلفی برای جلوگیری از شرکت متعدد یک کاربر در نظرسنجی وجود دارد اما به دلیل تنوع سیستم‌های فیلترینگ و آنتی فیلترینگ در ایران امکان استفاده از آنها پیش از جمع بندی نهایی و اتمام نظرسنجی وجود ندارد. پس از اتمام نظرسنجی پاسخ‌های تکرار با احتمال بالای ۸۵% از نتایج حذف خواهند شد.
- سرویس استفاده شده برای این نظرسنجی  «سروی گیزمو»  نام دارد. این وب سایت یکی از مطمئن ترین ابزارهای برگزاری نظرسنجی می‌باشد. مراکز مطالعاتی مانند دانشگاههای‌هاروارد، برکلی، ام.آی تی، بوستون و … همچنین شرکتهایی مانند مایکروسافت، اچ پی و … در میان استفاده کنندگان از این سرویس می‌باشند.
- لیست کاربران این سرویس: http://www.surveygizmo.com/survey-reviews/customers/
- این وب سایت یکی از امن ترین سرویس‌های تحت وب می‌باشد. با داشتن  لیسانس‌های  HIPAA (استاندارد امنیت وب و حفاظت از اطلاعات خصوصی ایالات متحده) و Safe Harbor(استاندارد امنیت وب و حفاظت از حوزه شخصی اتحادیه اروپا) این وب سایت حفاظت از اطلاعات شخصی شما را تضمین می‌کند.

 منبع:صفحه ي فيس بوك 25 بهمن





دیدگاه های کاربران

0 ديدگاه براي مطلب "دوستان سبز حتما در نظر سنجي بزرگ خرداد شركت كنيم."

ارسال یک نظر

با تشكر از ديدگاه شما.

 

كمپين كار عملي سبز و گروه دفتر سبز ايران از بازنشر مطالب خود با ذكر منبع استقبال مي كند.
بالای صفحه