سايت در حال بارگزاري است...
شما مي توانيد ازنسخه ي كم حجم استفاده كنيد.

پخش پوستر “یاران در بند” دانشگاه علامه در آستانه ۱۶ آذري كه گذشت




چکیده : در روزهای اخیر دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی با پخش تراکت هایی که تصویر سه دانشجوی در بند این دانشگاه بر روی آنها نقش بسته به استقبال روز دانشجو رفته اند. فعالیت ها در دانشگاههای کشور در آستانه ۱۶ آذر و طی روز های اخیر در حالی افزایش می یابد که تقریبا در تمام دانشگاه های بزرگ فضایی امنیتی حاکم است. در روزهای اخیر تراکت های دعوت به تجمع اعتراضی روز ١۶ آذر به صورت گسترده ای در سطح دانشگاه تهران توزیع شده بود و فعالان دانشجویی، با نصب پوسترهایی از مجید توکلی در تابلوهای اعلانات عمومی دانشگاه و نیز پخش تراکت های اعتراضی، دانشجویان را به اعتراض سراسری در روز ١۶ آذر دعوت کرده اند.
همزمان با دانشگاه تهران، دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی نیز، در آستانه فرا رسیدن ۱۶ آذر و روز دانشجو، اقدام به توزیع پوستری با مضمون “یاران در بند این دانشگاه مهدیه گلرو، مجید دری و آرش صادقی” در دانشکده ادبیات کردند.
به گزارش دانشجو نیوز، در روزهای اخیر دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی با پخش تراکت هایی که تصویر سه دانشجوی در بند این دانشگاه بر روی آنها نقش بسته به استقبال روز دانشجو رفته اند. فعالیت ها در دانشگاههای کشور در آستانه ۱۶ آذر و طی روز های اخیر در حالی افزایش می یابد که تقریبا در تمام دانشگاه های بزرگ فضایی امنیتی حاکم است.
در روزهای اخیر تراکت های دعوت به تجمع اعتراضی روز ١۶ آذر به صورت گسترده ای در سطح دانشگاه تهران توزیع شده بود و فعالان دانشجویی، با نصب پوسترهایی از مجید توکلی در تابلوهای اعلانات عمومی دانشگاه و نیز پخش تراکت های اعتراضی، دانشجویان را به اعتراض سراسری در روز ١۶ آذر دعوت کرده اند.
پخش پوسترها و تراکت ها در حالی صورت می گیرد که در روزهای اخیر فضای امنیتی شدیدی بر دانشگاه تهران حاکم شده است.
پیش از این دانشجویان دانشگاه های تهران، علامه، علم و صنعت، پلی تکنیک، فردوسی مشهد، خواجه نصیر، بین المللی قزوین، شهرکرد، تربیت معلم، شهرکرد، تبریز، آزاد تهران مرکز، شرق، علوم تحقیقات و … با انجام فعالیت های همچون توزیع عکس دانشجویان زندانی، فراخوان تجمع و اعتصاب برای بزرگداشت روز دانشجو و همچین در برخی از دانشگاه ها پخش نشریات تک صفحه ای مانند “دانشجو” ، “کلمه” و “اعتماد ملی” به استقبال روز دانشجو رفته و در برخی از دانشگاه ها نیز دانشجویان اقدام به دیوار نویسی کرده اند.
گفتنی است انجمن های اسلامی دانشگاههای امیرکبیر و خواجه نصیر، با صدور بیانیه هایی، دانشجویان سراسر کشور را به پاسداشت روز دانشجو فراخوانده اند.
منبع:كلمه



دیدگاه های کاربران

0 ديدگاه براي مطلب "پخش پوستر “یاران در بند” دانشگاه علامه در آستانه ۱۶ آذري كه گذشت"

ارسال یک نظر

با تشكر از ديدگاه شما.

 

كمپين كار عملي سبز و گروه دفتر سبز ايران از بازنشر مطالب خود با ذكر منبع استقبال مي كند.
بالای صفحه