سايت در حال بارگزاري است...
شما مي توانيد ازنسخه ي كم حجم استفاده كنيد.

برچسب نویسی هاي جديد و جالب



































متن نقل قول شده از
"غلط ديكته":



امروز غروب 200 تا از این برگه ها نوشتم و رفتم بیرون پخش کردم .
پشت یه تاکسی تنها نشسته بودم و دو تا هر طرف چسبوندم . تو اتوبوس هم که خوراک بود ، قسمت زنا خالی بود و رفتم اون پشت ( کسی نمیدید ) پشت هر سندلی یه دونه چسبوندم . اما بیشترش رو جنوب شهر چسبوندم . بیشتر تو کوچه های خلوت رو دیوار سنگی و در خونه ها . خیلی حال داد :-)

باز هم میگم اگه این کار رو تبلیغ کنیم و فقط 10000 نفر از این همه کاربر اینترنت در ایران هرکدوم 100 تا برگه بچسبونن میشه 1000000 برگه . فراموش نکنید اطلاع رسانی از هر کاری واجب تر و کم خطر تر و راحت تره . پس چرا این کار رو نکنیم . ( به پست قبلی وبلاگ برید )
چند تا از برگه ها رو نچسبوندم که عکس بگیرم لینک کنم . اینها رو با وبکم گرفتم ولی سری بعد دوربین با کیفیت میبرم و از جاهایی که چسبوندم عکس میگیرم .در ضمن با جوهر خشک نشده و دست خط بهتر شما این برگه ها بهتر میشه . روش ساخت مهر V رو از اینجا ببینید
برای دین عکسها در اندازه اصلی روی اولی از سمت راست کلیک کنید و به ترتیب عکسها رو تماشا کنید.



دیدگاه های کاربران

0 ديدگاه براي مطلب "برچسب نویسی هاي جديد و جالب"

ارسال یک نظر

با تشكر از ديدگاه شما.

 

كمپين كار عملي سبز و گروه دفتر سبز ايران از بازنشر مطالب خود با ذكر منبع استقبال مي كند.
بالای صفحه